måndag 16 juli 2012

Möhippa - bilder

Kidnappning hemma hos mig efter att jag haft 10 minuter på mig att packa en väska från en hel lista full av grejer:
I stadsparken fick jag i uppgift att öppna skumpan UTAN att se:
De gick:
Sen fick jag en överraskande frukt picknick med tjejerna:



Uppdrag: vill du gifta dig med mig?
Mannen svarade: Nej, det ser ut som att du redan har det på gång!


Uppdrag minigolf:
 Förlorade jag fick jag dricka så  många shot cl som jag förlorade

Svensexa kompis Kent:
Mys och mat hemma hos Emma (brudtärna):
  Uppdrag singstar: Ha skoj!!

 Maggan, Hannie och Emma:

 Jag och min vackra svägerska Hannie:
 Jag och Besa
 Jag och Magda (hederstärna)
   
  


   


 Jag och Emma (brudtärna):
 Vårt bord efter ca en timme:
 Hannie och Besa: 
 Jag, Emma och Besa:

  

Kanske är samma av någon, men det var svårt att utskilja vissa haha. Super kul hade vi iaf och tyvärr finns inga bilder efter vår utgång. Men roligt var det!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar