onsdag 11 juli 2012

Fotokurs färdig!!

Nu har jag gått färdigt min fotokurs och jag har verkligen lärt mig massor!! Jag har mycket jag vill testa nu och jag har även kommit fram till att jag behöver ett större minneskort eller fler. Sen är det många inställningar jag behöver lära mig ordentligt och lite jag behöver testa för att se skillnad. Skit kul!!
Så jag ser fram emot att få fota min(a) modeller för att se hur mycket bättre (om jag blivit bättre) jag eventuellt blivit. Fick min beställning idag och testade min close-up +10 filter och lyckades hyfsat bra med denna lilla gubbe nedan (som är 4-5cm hög):
 Sen prova jag min fjärr kontroll och den är awsome:
Nä, nu kallar sängen på mig. Det är inte bra att ha semester och lägga mig kl 1 varje kväll haha. Nä, ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar