lördag 7 juli 2012

Min klänning!

Igår efter jobb (Ja, när min semester börjat) så stack jag tillsammans med Magda och min mamma till anina för att prova MIN bröllopsklänning igen. Denna gången var den dessutom verkligen min eftersom dem beställt den just åt mig :) Jättefin är den och jag kommer vara så fin i den så det är inte klokt haha. Jag testade med skor och smycket till och har nu klart för mig vad jag ska ha till den. Helt underbart. Med mormors hjälp så fick jag dessutom köpt världens finaste slöja! Den satta pricken över i:et. Helt perfekt. Så Tack mormor för hjälpen!!

Efter provningen visade jag mamma och Magda vart ceremonin skulle äga rum och de tyckte där var jätte fin. Så jag tror allt kommer bli helt perfekt. Men oavsett vad som händer den dagen så kan INGEN förstöra det för mig. För jag kommer tycka allt är fantastiskt iaf.

Nä, nu ska jag och liten bege oss ut i skogen en runda tänkte vi. Så Ha de bra så hörs vi.
Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. JA du var underbart vacker i klänningen! Precis som en prinsessa :) Och platsen för vigseln var ju också bara så himla fin och fridfullt precis som det ska vara. Kramar

    P.S. fått lite inspiration från min bloggdesign eller? hihi :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Headern skulle jag ändra redan men sen när ja såg hur du ändrat så ville jag också! Sen så blev ja lite besviken på mig själv att JAG inte kommit på thru a lens eller hur det stavas ;) Men lite inspiration fick ja allt!!!

      Ja, visst var det fint :) Ska bli så kul att fixa sig om 14 dagar!! Kram

      Radera