tisdag 3 juli 2012

Min fotokurs och allt annat också!

Som vissa av er vet så läser jag en fotokurs på webben. Den är jätte intressant och man lär sig en hel del. Men jag tycks aldrig få tid till att sitta längre än någon minut i taget. Så jag har tyvärr inte kommit så långt som jag önskat. Därför är det riktigt skönt att jag bara ska jobba fram till fredag och sen har jag lov i 3v 2d.
Helgen i min andra semester vecka ska jag dessutom gifta mig <3 och det ska bli RIKTIGT kul. 
Massa planerande nu så här 18 dagar innan och affären som har min klänning vet inte vart min klänning tar vägen :S Jag skulle fått den i förra månaden men när jag ringde så tyckte hon att: 
Ja, den borde ju vara här. Jag får ringa de och se vart den är!! 

Ja, det känns ju bra när dem svarar så och man börjar tänka: Kommer jag få min klänning i tid??
Ja, annars jävlar säger jag bara!! Så nu är jag på jakt efter min klänning och jag känner att jag behöver den typ NU!! Så lite dilemma finns det ju så klart. Alltid något som ska hända innan för att göra allt mer spännande!!

För övrigt idag så kan jag berätta vad Lucas sa till mig imorse:
Lucas: Älskar dig
Me: Älskar dig med
Lucas: Love you
Me: Love you too!!

Är han inte bara helt underbar!?!
Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar