fredag 29 juni 2012

Jaaaa! Fotokurs!

ÄNTLIGEN ska jag "läsa" en fotokurs. Den är dock webbaserad men man får verkligen all info man kan tänkas behöva. Tjejen som håller i det är otroligt duktig och pedagogisk på ett sätt som ska göra att vilket fån som helst ska förstå. Jag hoppas på att "läsa" den tillsammans med min vän Elisabeth (fast hon är egentligen mammas vän) då hon kommer vara fotograf på mitt bröllop :)

I vilket falls så är det riktigt kul och riktigt spännande och jag längtar efter att få börja. 
I slutet av kursen får man dessutom ett diplom och jag lovar er att det är ett av många som jag ska ta.

Hoppas ni har en bra eftermiddag. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Åhh va roligt :) vad kostar fotokursen? Är det med Emelie Ohlsson? Kram

    SvaraRadera
  2. Ja! Ja, verkligen skit kul. Den kosta typ 179kr. Så inte alls farligt. Sen efter den vill jag läsa en annan som typ kosta ngt på 250-299kr :) Lätt värt det känner jag! Ska du hänga på?? Kram

    SvaraRadera