måndag 18 juni 2012

Jobb och gym!

Idag så öppna jag på jobb, men när jag slutade så hände det roliga saker. Vi stack nämligen till Becca och mös med henne och kollade in hennes helt underbart fina son. Jag får tyvärr inte visa någon bild på honom men GUD vad söt han var. Jag kunde se både Becca och Emil i honom och han var verkligen en liten ängel. 
Ska bli så kul att få följa denna lille killes liv och se hur han och Lucas funkar ihop sen för de lär ju få träffas igen. Efter vårt besök där så stack vi ner en runda till LA innan vi åkte hem igen. När vi väl kom hem så var det dags för mig att dra och träna och denna gången var det på Emmas gym.

När jag skulle gå så skulle Lucas sova. Han gick och la sig så sent igår och fick komma upp med mig halv sex imorse så det blev inte lika många timmars sömn som vanligt. Så när jag kom hem så sov han. Träningen gick skit bra! Jag och Emma var tuffa som tusan och tog i som bara den. Nåja, nu är det dags att duscha och sen hoppa i säng för ännu en arbetsdag. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar