torsdag 14 juni 2012

Presenter, Lucas och ensam tid

På jobb idag så fick vi present utav ett av de barnen som ska sluta hos oss, alla tre fick vars en bok och jag fick en om mord. Är kanske inte direkt min typ av bok, men gesten var ju hur söt som helst. Senare mot lunch tid så kom min chef på besök och hon hade en sommar present till oss som var ett super fin bricka i två av mina favorit färger. Vill säga turkost och vitt. 
Och vem kunde ana att den passade så bra med min duk som redan låg på bordet hehe!! Men så var det iaf. Visst är den snygg?! Sen har Charlie varit med Lucas på BVC idag då Lucas skelar. Så nu har vi fått en remiss till ögonläkare och väntar på nästa steg. Efter dem varit där så åkte dem till Ängelholm så när jag kom hem efter jobb var jag själv och var det i flera timmar. Vilket jag inte är van vid. Och skönt var det. Det konstiga dock är att jag gjorde nästan ingenting. Men nu hade jag den chansen så istället för att göra allt möjligt gjorde jag ingenting. 

Nu kollar jag sista Spiderman och snart så ska jag lägga mig. Imorgon är det äntligen fredag så man får lite ledig tid igen. Charlie jobbar dock i helgen så vet inte riktigt vad jag och L ska hitta på men det löser sig. På söndag har vi planer iaf.
Nä ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar