söndag 10 juni 2012

Söndag med MoP

Idag så hade jag bestämt träff med mina föräldrar och Charlie körde ner mig och Lucas till dem. Men det blev inte hela vägen då de skulle köpa lite grejer på Bauhaus, så vi körde dit och passa själv på att kolla kakel. Hitta massa snyggt faktiskt, men vi ska kolla ett annat ställe innan vi bestämmer oss :) Sen behövde Charlie åka hem. Så vi stannade med MoP och fick ta barnstolen ur bilen och i deras. Sen bar det hem till dem. Väl där hemma la jag Lucas så han kunde få sova middag och gick sedan ner till mamma och snacka skit med henne undertiden hon lagade mat. Jag fick korvstroganoff och de åt en matpaj! Mamma passa nämligen på att göra båda rätter så att de kunde stoppa resten i matlådor. Smart som hon är. Efter maten var upp äten kom iaf L ner och joina oss och vi gjorde jordgubbspaj till efterrätt.








Till efterrätten blev det filmen "New Years Eve" och den var riktigt söt.








Där efter hade klockan hunnit bli MYCKET och det var dag att dra hem. Så nu är vi hemma, jag och L har tagit en dusch och nu har jag en sovande L bredvid mig. Snart ska jag själv också sova då ja ska öppna imorgon. Så ha de bra, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar