måndag 4 juni 2012

Gårdagen bjöd på Väla

Igår när Charlie vakna så åt han och vi fixade oss för en tur på Väla. Där ute skulle jag ha träningskläder och Charlie skulle ha kläder att ha på sig på mina föräldrars 25års firande. Själv trodde jag att jag hade byxor som passa till en tröja jag hade där hemma som jag skulle ha på deras 25års firande men det visade sig att det såg jätte dumt ut. Så det blir att kolla efter byxor idag! Vi passa även på att äta glass innan vi skulle åka hem och sladd till bilen via mobilen skaffa vi också.

Det är underbart att kunna hitta på något de få timmar som Charlie är uppe/hemma innan han ska iväg till jobb. Oftast går han upp runt 14 tiden och sen börjar han kl18! Så innan vi hade bil fanns inte den möjligheten på samma sätt. En runda till Väla hade tagit för långt tid om man skulle åka buss. Nä, vilken frihet. Nu är jag iaf på jobb och har precis ätit frukost med ett av våra barn på förskolan. Just nu kollar vi alfons åberg och pojken är helt fast i det som händer :) Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar