onsdag 6 juni 2012

Extra helgledigt :)

Igår kväll så var jag och Charlie hos mina föräldrar på fest och fira dem då de idag (6:e) har 25års jubileum. Så igår skulle detta firas och alla skulle vara klädda i vitt och silvrigt! Super snygga var vi, god mat bjöds det på följt av roliga lekar och fantastiska tal/sånger!! Det var roligt att få vara med och fira dem och träffa alla utav deras underbara vänner, som många jag anser vänner och även växt upp med. Vi avslutade kvällen med en drink innan jag och Charlie körde hem igen (ni kan vara lugna Charlie drack en protein drink).


Klockan hann bli ett ungefär innan jag kom i säng och självklart somna jag ju i bilen. Nacken gillade inte det haha. I vilket fall så var det trevligt och många stunder var underbara.


Idag så har det varit röd dag och jag har tagit det lugnt som tusan. Eftersom L var hos farmor och faster så var det ingen som väckte en så jag både vaknade sent och jag kom ikapp med lite serier. Fick ca tre timmars mer sömn än vad jag brukar. När Carlie sedan stack och hämta L så dro jag ner till gymet för ett ryggpass och det var riktigt gött när man väl var färdig. När jag sedan kolla mig på vågen här hemma innan jag la mig så såg jag att jag gått ner 1,5 kg sen jag blrja träna och det är ju helt fantastiskt. Trodde inte jag skulle se resultat så snabbt. Men skönt är det och jag bara längtar tills jag är i mål! Ska helst bli av med ca 7kg till men är klart nöjd med 5kg också. Vi får se hur långt jag hinner innan jag ska till Rom i juli!!


Nåja, avslutade iaf kvällen med greys anatomy på tv (säsongs avslutning) och har nu lagt mig! Önska jag var ledig varje onsdag. Skönt med paus mitt i veckan. Vi får se, i framtiden så kanske ;)
Men ha de bra nu, så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar