måndag 4 juni 2012

Mina mått på nytt

Då har jag återigen kommit igång med träningen efter långt uppehåll och återigen kollat mina mått! Det är flera månader sedan jag kolla mina mått sist och lite förbättring var där men lite försämring också! Dock tror jag försämringen beror mycket på att jag byggt lite muskler. Men här kommer dem iaf.

De senaste måtten:
Bröst: 96cm
Under bröst: 75cm
Midja: 75cm
Höft: 92cm
Lår: 58cm


Så här var mina mått förra gången:

Bröst: 88cm
Under bröst: 79cm
Midja: 77cm
Höft: 88cm
Lår: 55cm


Så jag har alltså minskat/ökat:
Bröst: +8cm (förstorat)
Under bröst: 4cm
Midja: 2cm
Höft: +4cm
Lår: +3cm

Ändå hyfsat nöjd men är som sagt igång nu och ska försöka komma ihåg att ta måttet igen om ytterliga tre-fyra veckor!! Nåja, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar