söndag 5 september 2010

Usch känns som en del!

Usch nu känns det som det är en hel del man håller på med hela tiden! Jag har Lucas och ska busa med honom också har jag allt jag ska göra inför min praktik och lite annat inom skola som jag håller på att göra klart så det känns som att jag sitter vid datorn hela tiden och har arbete att fixa med! Nu är jag iaf en bra bit på vägen med min praktik och det känns super skönt! Jag har mina mål och så klara för mig så nu ska jag mest komma på och skriva ner vad jag ska göra med barnen! Så alla tips ni har är super bra! Barnen jag kommer jobba med är mellan 3-5 år!!

Ska bli skönt att (ja jag säger det) få det överstökat! Med praktiken! Jag vill bara vara klar med den och få in mina poäng för den. Sen när jag börjar i Januari så har jag bara ETT långt år framför mig! Men jag ska kämpa för att äntligen bli klar med det och kunna lägga allt bakom mig så jag kan börja jobba för min familjs skull!! Jag har ju Tupperware vid sidan av men tyvärr går det lite trögt just nu! Så snälla vänner hjälp mig! Varorna är faktiskt super bra, vissa produkter kostar självklart lite mycket men det är för att de ska hålla livet ut! Å skulle något MOT ALL FÖRMODAN gå sönder så får du en ny! Jag menar är inte det super bra? Det är som att du skulle köpa ett par dyra skor och när dem är trasiga så får du ett par nya!! Nu kanske alla inte tycker att det går att jämföra så men jag tycker det!! Bra produkter är värda lite mer pengar!!! Men om inte annat gör det för min skull så jag har chans att tjäna lite pengar! Som sagt INGEN beställning är för LITEN!!

Min lilla snutte!

Nä, jag och Lucas är själva hemma nu så ska gå och leka med honom igen! Vi har lekt massor idag!! Mysigt!! Ha de bra alla! Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar