onsdag 22 september 2010

Ja nu vet jag att

Ja, nu vet jag att jag är dålig på att skriva! Nu har det gått en vecka sen jag skrev sist! Men jag har mycket att göra på min praktik och det tar upp mycket tid med Lucas och eventuellt mys med familj och vänner efter jobb! Nu har vi dessutom tagit oss till Ängelholm för att bo här medan Charlie är nere i Revinge på sin skola i tio dagar! Han började idag och slutar nästa vecka på fredagen!! Lääänge men det ska vi nog ta oss igenom det också!! Kommer bli lite mer pendling vilket inte är så kul, men vi får passning till Lucas och får ändå se honom varje dag så det är vi glada för! Även om jag kommer längta hem då jag trivs som bäst där!!

Igår hände dock något speciellt! Charlie var ute med Lucas i vagnen för att följa Linus till stationen och när han kom hem gav han mig en lång super fin röd ros!! Så sött! Han sa att han hade tänkt på vad jag sa om att han aldrig gav mig blommor så han passa på nu!! Idag firar vi dessutom 1år å 10 månader å Lucas blir ju då 10 månader!! Så hurra för oss!! Nä, snart kommer Charlie hem från skolan! Han har varit borta länge idag och då blir det väl läggdags!!!

Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar