tisdag 7 september 2010

Jaha, vad har hänt!

Jaha, vad har då hänt sen sist jag skrev! I går så var det en relativt lugn dag, det blev en del pluggande för min del och Charlie började skolan. Han och Lucas tog även en lång promenad då Lucas var rastlös och behövde annat att tänka på! När dem kom hem så sov Lucas men vaknade snart där efter! Sen var jag iväg på Tupperware möte x 2! Först hade vi grupp möte - jag är med i gruppen Fjärilarna, sen hade vi vanligt möte med massa andra grupper från Tupperware. Fick lite grejer där som jag behövde så det var super bra!

Sen idag så har vi mest kollat Eureka! Vår älskade nya serie som vi kollar så kärt på nu! Är en bra bit inne i säsong två nu! Men kommer inte ta långt tid förren vi är klara med den säsongen också! Får ju passa på nu innan jag börjar på praktik! Sen så fick jag ett samtal idag från rektorn på en skola en bit här ifrån som undrade om jag ville ha ett halvtids jobb hos dem! Så på fredag ska jag dit och träffa henne! Ser mycket mycket fram emot detta! Dock berättade jag för henne att jag inte kunde börja förren efter v 40 så får hoppas att det går ändå för vill verkligen ha jobb!!!!!! Får väl jobba efter praktiken varje dag om det skulle va så, bara jag får jobbet!! Pengar är ändå pengar!! Å det behöver vi så! Min föräldrapenning varar ju inte så länge till, plus att den inte är så hög! Sen efter det så var vi iväg och badade!! Jag och Lucas badade och pappa titta på som vanligt! Super mysigt är det och Lucas blir så trött efter en stund i plurret!! En bra lösning om man behöver en stund för arbete hehe!! Sen nu sitter vi och arbetar vid vars en dator och Lucas har fått mat och sover nu!! Börjar själv känna av tröttheten nu men får hålla mig uppe en stund till! Vill ju hinna se iaf ett avsnitt till av Eureka!! Ha de bra alla så hörs vi! Å glöm inte att ni alltid är välkomna att boka en demonstration av lite Tupperware hemma hos er! Ni kan ju ha tjej/killkväll och börja med lite demo där vi lagar mat med produkterna eller gör bailys med hjälp av dem! Sen så fortsätter ni med er kväll efter det!! Bara för det är lite Tupperware inblandat behöver det inte betyda att det blir tråkigt! Med fantasin kan man allt!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar