fredag 3 september 2010

Gårdagen och dagens frukost!

Igår så hände inte så jätte mycket! Vi skulle träffa Emma och Leon med det blev aldrig av så jag satte igång med pluggandet och plugga mestadels av dagen!! Sen så busade Lucas mycket med pappa och dem gav även lite senare sig iväg till Richard för att spela rollspel!! Så jag fick ännu mer pluggat här hemma. Sen tog jag paus och gjorde kladdkaka och kollade lite på tv. Som vanligt avsluta vi kvällen med ett avsnitt av Eureka! Super bra den serien!!

Nu är det dock snart dags för frukost! Blev bara scones till mig idag dock! För vi hade inte mjöl så det räckte! Men jag 'är nöjd :D Charlie får äta annat!! Han är ju allätare så det gör nog inte honom något att äta något annat en morgon!!

Nä vi hörs ha de bra ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar