onsdag 15 september 2010

Längesen!

Nu var det ett tag sen jag skrev men har haft mycket att göra och varit på kalas och sånt så nu ska jag berätta TYP vad som hänt! I fredags minns jag inte vad vi gjorde men i lördags var vi hos Marcus och firade honom med fest och utgång på Dickens!! Super kul och något vi verkligen behövde! Lucas var hos farmor och farfar, under helgen pluggade jag det sista inför praktiken och sen i måndags så började jag då min praktik i måndags och dagarna sen dess har gått åt till att vara där och fixa rätt på mina vfu-mål och handlingsplan! Så det är inte super mycket som hänt! Ja, vi var ju även hos Marcus på hans födelsedag (vill säga igår) och åt god god tårta som Matilda hade gjort! Hon är så duktigt!! VI har såklart även gått promenader med Lucas och matat ankorna - det var jag på väg att glömma! Sen nu har jag som många andra i Sverige kollat på Idol!! Nä får bjuda på lite bilder också som kanske avslöjar vad vi gjort mer! Men nu ska jag kolla Eureka! Ha de bra Ciao Bella















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar