torsdag 9 september 2010

Mys och Plugg dag!

Idag har jag varit uppe med tuppen som vanligt och även haft Lucas med mig upp! Charlie hade möte med skolan så han var också uppe ganska tidigt! Jag gjorde scones idag och dem blev super goda! Av någon anledning trodde jag att jag hade ätit allt mitt när jag ätit en halva så Charlie frågade om jag inte skulle äta mer och fick då reda på att jag hade en halva kvar! Nöjd blev jag!!

Efter det var det bus för Lucas skull och jag försökte komma in på en sida på min skolas hemsida men av någon anledning går inte detta! När Lucas sedan började bli lite uttråkad så gav vi oss iväg och handlade lite som vi behövde och det blev en hel del!

Det blev bland annat handlat äpplen så jag kunde göra äpplekaka! Som blev super god! Blev dock inte så mycket då jag inte var så hungrig! Lucas fick dock smaka av äpplena i pajen och tyckte det var super gott! Så vi gjorde mer varm mosad äpple med kanal och lite mjölk till Lucas! Å det var gott men även han var inte så hungrig och hade inte så mycket tid till det då han var upptagen med att leka!

Lyckades få en super söt bild på Lucas innan idag som ni ser ovan! Väldigt nöjd! Här ser ni att han börjat vinka! Men bara när han vill själv!!


Nu på kvällen fick Lucas ta sitt andra dopp idag! Han badade med mig tidigare idag också! Men denna gången fick han skum!! Massor med skum! Så mycket att han inte alls ville titta på mig när jag kom in för att ta bild! Men men så kan det va så klart!!! Nu ska jag ta lite att äta för att sedan gå och lägga mig vid tio! Försöker ju komma i rätt tid nu till praktiken!! Så ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar