lördag 18 februari 2012

Äventyr på Dunkers!

Idag så har jag och Lucas haft en riktigt mysig morgon där vi inte gjort mycket alls och sedan sovit i ca 2 timmar. Sen fick Lucas välling och vi begav oss till Dunkers för att besöka "pappa på jobbet" Då Charlie idag jobba där, väl där så träffa vi upp Challe som precis haft lunch och han visade runt oss på privat tour runt Dunkers en stund och visade upp lilleman så klart. 





Lilleman tyckte det var kul att gå runt där, men ville dock pilla på ALLT såklart. Han fick senare en choklad bit av pappa för att sitta stilla en stund och en jordglobs boll av mig om jag köpte i shopen. Lucas och jag satt även och ritade en stund då de hade serieteckning på första våningen. Blev dock inte mycket till serietecknande för min del då Lucas ville göra allt och inget men det var trevligt att hitta på något kul i detta dystra väder. Även mysigt att träffa Charlie mitt på dagen. 

Nä, nu ska jag pyssla lite. Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar