söndag 5 februari 2012

Årets första tjejkväll!!

Då var det dags igen! Igår var tjejerna här och det bjöds på GAMER night. Vi skulle möta varandra i diverse spel bland annat singstar och gäster med gester!! När brudarna kom så bjöds dem på bål en god blandning med jordgubbar i! Super gott. 


Efter det så tog vi tag i lite 31 spelande som My blev vinnaren av, där efter blev det raclett med diverse tillbehör. Super gott och jätte kul grej att göra när man är ett gäng! När vi var mätta och belåtnafortsatte vår spel kväll och vi gav oss an singstar som vi tyvärr hade problem med då vår konsol nog börjar sluta fungera eller liknande då man inte kan använda kontrollerna längre fast jag testa att köpa en ny för att kolla om det var vår gamla kontroll det var fel på, men ingen ville fungera. Verkar vara glapp någonstans :S Tråkigt men sant. Detta gör iaf att vårt ps2 inte går att använda. Men vi lyckades med hjälp av en gitarr som kontroll. Dock kunde bara en i taget sjunga och det blev olika låtar då man tyvärr inte kunde välja den låt man ville utan fick trycka flera ggr för att få en låt. Nåja, här lyckades iaf My också vinna alltihopa!!

Sen blev det gäster med gester och vi kämpa som tusan och hade jätte kul men till sist så vann My detta också :/ Så på delad andra plats fanns jag och Magda!! Tråkigt men sant! Så grattis My för ett par goda matcher i vår gamer night ;)











Runt 22 drog Magda hem då de skulle till kyrkan där Tino blev döpt och ha någon fika och så med de barn som blivit döpta där 2011. My hon stack en timme senare och efter det tog jag en kvälls macka och kolla tv innan jag begav mig till sängs. Jag som numera är van vid att gå upp runt 5-6 tiden blev ju så klart trött redan kl 22 så att lägga mig runt ett som klockan hann bli, så är jag ändå väldigt nöjd med hela min kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar