lördag 11 februari 2012

Jobb och kreativa ideer!

Denna veckan har jag bara jobbat en massa! Har inte direkt haft tid eller ork till att göra mycket annat.Men vissa dagar när jag gått hem frånn jobb har min vy sett ut så här:

 I torsdags när jag slutade kvart över 14 så stack jag hem till Linus och hälsade på. Kort där efter kom Charlie och Lucas också med Besa och hennes son Dionis. Vi drack te, snacka skit och åt små muffins som var super goda (nej, tyvärr hade inte Linus bakat men han hade köpt dem). Det blev även film efter en liten stund för de yngre och då blev det över häcken eller vad den heter. När vi myst klart där gick killarna och handla lite så att vi kunde göra chicken tikka masala här hemma. Vi körde även ner till oj och köpte det som inte fanns på coop, då satt jag kvar i bilen med barnen!! Ja, jag är bra barnvakt ;)

Väl här satte kocken (Charlie) igång med att göra mat, dock var Besa tvungen att dra för hon skulle hämta sin syster, så när hon kom tillbaka fick Dionis gå ner och vi skicka med en matlåda med lite mat till Besa.

Farmor Barbro hade också hunnit komma hit, för hon skulle sno Lucas över natten och det passade oss bra då Charlie var tvungen att jobba natten mellan torsdag och fredag. Så skönt för oss att slippa krångla med dagis och liknande. Igår då så stängde jag på jobb men lyckades få gå lite tidigare iaf eftersom alla barn blev hämtade lite tidigare. Dock fick något barn bli hämtat för hon inte mådde så bra, så tråkigt för henne men lite skönt för mig. Så då stack ja å Challe å köpte lite fredags godis(som vi knappt åt av igår, men ändå). 

Sen börja vi kolla på en film som heter "In Time" med Justin Timberlake som var jätte bra. Men vi hann inte se klart då Lucas hängde å gnällde hos oss om att han var nanni så då la vi oss alla tre. 

Sen nu kvart över vå på morgonen så tyckte Lucas han skulle upp å ha välling så jag fick pallra mig upp och än så länge är vi fortfarande uppe!!! Men ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar