måndag 10 mars 2014

Mina mått

Oj, det var jätte länge sedan jag skrev om mina mått här så det är väl dags att ta upp det igen (för min skull). Sen jag mätte mig sist har jag varit gravid igen och fått ännu en son, så jag lär nog inte vara lika "smal" som tidigare. Men ändå kul att kolla. Så here goes:

De senaste måtten:
Bröst: 95cm
Under bröst: 82cm
Midja: 82cm
Höft: 95cm
Lår: 60cm

Så här var mina mått förra gången:
Bröst: 93cm
Under bröst: 74cm
Midja: 75cm
Höft: 87cm
Lår: 58cm

Så jag har alltså minskat/ökat:
Bröst: 2cm
Under bröst: 8cm
Midja: 7cm
Höft: 8cm
Lår: 2cm

Ja, man kan ju verkligen se att kroppen förändras när man är gravid. För vissa mer än andra, men så är det ju och man ska aldrig ge upp. Så nu är jag ju igång med träningen för fullt och jag har nu ändrat tränings variant sen sist jag höll på och mäta hela tiden. Så vi får se om det är mer effektivt eller mindre effektivt för mig. Oavsett så vet jag att gruppträning har funkat bra för mig tidigare så vi ger det ett försök.

Hur mår ni? Hur går det med er träning??
(Om ni inte tränar så tycker jag det är dags att börja ;) )

Kram Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar