onsdag 14 oktober 2009

Vecka 36

Nu är jag 35 veckor gången (eller gravid i 36:e veckan). Nu har min bebis inte mycket rörelseutrymme. Det är så trångt därinne, men ändå rör sig min lill kille lika mycket som innan om inte mer. Ibland kan man se konturen av en arm, armbåge eller ett knä under huden på min mage när killen sträcker på sig! För nästan en månad sen så vände sig killen ned med huvudet i mitt bäcken redo för förlossningen och sen dess har jag fått ganska mycket smärta i revbenen och magen för killen sparkar som han gör och aldrig ger upp!! Sen har tyngden i magen ändrats så jaghar mer ont i ryggen nu än tidigare vilket inte heller är kul!! Här om dagen bröt jag ihop och började gråta bara för att det gjorde så ont i alla dessa delar av mig. Sen på toppen av detta så mår jag illa också! Den dagen jag bröt ihop hade jag inte fått behålla min mat i heller och var dubbelt så ledsen över det för jag bara vill att detta ska ta slut nu!! Men ska till min bm på onsdag så ska prata med henne om vad vi kan göra då för att det hela ska bli bättre!! Vill inte må så här kasst nu sista tiden!!

Men har iaf en mycket underbar sambo som förgyller mina dåliga dagar med att stötta mig och finnas där på sitt eget lilla vis!! Tror dessutom vi har allt vi behöver tills bebisen kommer nu så vi slipper tänka på det!! På lördag ska jag ha en baby shower och det ser jag verkligen fram emot!!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar