måndag 19 oktober 2009

29 dagar kvar :D :D


Ahh, blir helt glad bara av att tänka på det. Att det faktiskt bara är 29 dagar kvar tills du min lilla son är beräknad att komma till världen! Det känns helt underbart och skrämande på samma gång!! Förrutom detta så har jag precis haft världens bästa helg på mycket länge! Mina två kära vänner My och Magdalena hade planerat min Baby shower som jag hade i lördags och bjudit in Rebecca, Linda och Debbie till denna för mig väldigt stora event i mitt liv! Så det var vi 6 tjejer här hemma. Vi började med att öppna paket (jag öppnade då så klart) och jag fick underbart söta bodies, sängkläder och andra nyttiga grejer till bebisen! Mycket mycket fint var allt!! Sen åt vi och hade quiz och andra små tävlingar som handlade om allt från bebisens utveckling till att sätta på en blöja på ett gosedjur så fort man kunde hehe(vilket jag vann i hehe)! Sen pratade vi och hade trevligt ihop för resten!

Sen i söndags så firade vi Charlies mamma för hon fyllde 45år! Då min syster även döck upp på besök för att ge mig födelsedags present. Sen så ville jag gärna att hon skulle träffa Charlies familj, vilket hon fick till fyllo då farmor, mormor, morfar, lillasyster mfl var här och alla tyckte om henne! Alltid lika trevligt att träffa storasyster som jag för övrigt fått mycket bra kontakt med igen och det är jag mycket glad över! I vilket fall som så var det en super duper helg och jag är så nöjd att jag mått bra igenom hela helgen och inte behövt besöka toaletten som vanligt!

På onsdag är det iaf dags för ett besök hos barnmorskan igen så då ska jag uppdatera er i hur läget är, men jag är 100% säker på att allt är precis som vanligt!! Bara jag som ska passa på att klaga lite över att jag har ont i rygg och mage så då får vi se vad min barnmorska säger!

Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt när du skriver!! Mera! Oftare ;)! PUSS

    SvaraRadera
  2. Hehe jag skriver när jag har saker att skriva ju!! HUr roligt vore det annars :D

    SvaraRadera