måndag 15 februari 2010

Ännu en dag!

Det var sp gulligt idag, min syster skickade ett mess till mig där hon skrev att hon absolut inte skulle släppa Lucas om hon hade honom på cykel! Varpå jag svarade att jag absolut inte trodde det heller!! Det var ju bara en dröm! DU vet nybliven mamma oroar sig om vad som skulle kunna hända även om det är det mest osanolika som någonsin i världen skulle kunna hända!! Mot alla odds att det skulle hända!

Anna, jag älskar dig SÅÅÅ mycket - tror inte att du skulle göra så någonsin!!

Men det var en läskig dröm och jag hoppas att jag inte behöver drömma någon liknande igen!
För övrigt så har vi idag haft en mys dag, kollat på en serie vi följer (smalville som ni säkert känner igen) och sett säkert 4 avsnitt haha. Sen skulle vi till Ängelholm på reunion och träffa alla dem ny blivda föräldrar som vi träffade då de var gravida (alltså föräldragruppen vi gick på innan barnen kom) men när vi kom dit var vi dem enda där och ingen anna kom heller :( så vi åkte hem till Charlies föräldrar istället och åt mat (som Charlie gjorde till oss haha)! En trevlig dag i alla fall!!

Hoppas allt är bra med alla er också! Vi hörs
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar