fredag 4 december 2009

Han är här!!!


Förlåt för att det tagit ett tag sen jag skrev sist men har inte direkt haft tid att sitta vid datorn då det varit en del nu i början med vår lilla bebis. Han kom till världen den 22 november kl 05:39 på morgonen och var det finaste och underbaraste jag någonsin sett! Charlie tyckte likadant då han grät i en timme efter att lillen kommit ut. Att höra han skrika för första gången kändes som världens största mirakel!! Helt underbart! Vill även tacka alla för allt fint vi fått till lilleman! Han är den snyggaste bebisen någonsin. Han kommer verkligen vara modern! Istället för att prata om bebisen som bebisen eller lilleman så kan jag ta och berätta att han faktiskt har ett namn. Han har faktiskt 5 namn totalt men hans tilltals namn är Lucas. Hans hela namn kommer att vara Lucas Hannes Wathier Hallberg Brithén. Lucas var gemensamt namn, Hannes är mitt namn jag gillade till honom och Wathier är ett släktnamn som Charlie har i sin familj som den först födda sonen i varje familj får. Så det tyckte han var specielt att ha med! Därav blev det så många namn! Idag ska vi träffa läkaren för andra gången för att återigen väga Lucas och mäta honom lite och se så att allt är bra och att han följer sin kurva som han ska eller så nära på i alla fall.

Förrutom dessa roliga nyheter så kan jag ta och få tala om att vi har fått lägenhet i Helsingborg och att vi nu även har hämtat nycklarna och betalt första hyran. Så nu har vi bestämt att nästa lördag flyttar vi in :D Ska bli så skönt att äntligen få eget och slippa ha massa folk omkring sig alltid. Visst det är väl trevligt det också men ibland är det skönt och få vara själv som familj! Bara vi fyra! Så de som vill hjälpa till att flytta är välkomna till Ängelholm till nästa helg!

Har även fått upp lite julpynt och börjar komma in i stämningen lite! Men än har december bara börjat!! Vi hörs längre fram! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar