torsdag 12 november 2009

6 små dryga dagar kvar!

Ja då var man verkligen inne i det sista nu!! Allt jag gör nu i stort är att vänta på att han ska bestämma sig för att ploppa ut!! Eller ja i af ge tecken på att han vill ut så jag kan hjälpa honom och läkarna hjälpa mig hehe!! Nu går nästan alla runt här hemma och frågar mig om han inte ska ta och komma nu eller om jag fått några förvärkar över huvud taget men tyvärr är där inget tecken på att han vill ut, bara att han vill ha mer plats och slåss om att få mer plats inne i magen vilket tyvärr inte är det bekvämaste för mig!!

Men nu i helgen ska jag hem och hitta på en massa och vara liten för sista gången innan bebisen kommer. Vara mamma o pappas lilla dotter för sista gången (och nej detta har inte jag hittat på utan så klart min kära mor) Men ska bli trevligt att hitta på något! Dock inte kul att sova själv hemma hos föräldrarna! Kommer sakna min älskade Charlie som en galning, även om det är bra att vara ifrån varandra ibland och sakna varandra! Sover ändå bäst bredvid honom!! Dem jag kommer träffa nu i helgen förutom mina föräldrar är då på fredagen min kära barndomsvän Rebecca och hennes mamma Lisbet sen på söndagen ska jag få träffa min lilla Magda och hennes mamma Titti! Har jag tur kommer även min syster Anna på ett litet besök! Så vi hinner ses en gång till innan bebisen kommer! Annars kommer jag så klart se alla efter han kommit men ändå! Tar alla tillfällen i akt!!

Nä nästa vecka på onsdag hoppas jag min lille kille har kommit men håller så uppdaterade som jag har möjlighet och ork till så klart!!

Vi hörs Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Hej Lillasyster!

    Jag kommer tyvärr inte att komma imorgon,- jag känner verkligen att jag bara vill vara hemma... Däremot tänkte jag att jag kanske skulle vara ledig någon dag i nästa vecka och komma upp till dig! Måste ju se magen innan........... ;). PUSS

    SvaraRadera