torsdag 2 juli 2009

Nu vet jag könet!!

Ja, då va man på ultraljud nu den 29 juni! Så kul var det. Hade ju sett bebisen förr men nu kollade barnmorskan verkligen in bebisen! Kollade varenda liten del och jag fick se massor. Sen fick jag även veta kön (eftersom jag ville det) och jag har nu fått veta att det blir en kille. En söt liten pojke som antagligen kommer vara mycket lik sin pappa. Ljus hårig och krullig hehe!! Jag ser så fram emot att få träffa detta lilla liv!! Det roliga är att jag är längre fram än jag trodde också. Har fått nytt datum då han ska komma vilket är den 18 november. Min kompis Linda ville ju då så klart att han ska komma två dagar tidigt för då blir det på hennes födelsedag. Men hon var nljd vilket som då han kommer bli skorpion som blir samma som henne (och två av mina andra kompisar för den delen)!!

Något annat som också är mycket kul nu är att magen har växt dubbelt så mycket som innan och han sparkar en massa. Väldigt annerlunda att ha något så levande i magen. Men väldigt spännande och speciellt!! Charlie tycker att detta är det mest kvinnliga jag kommer bli. Att vara gravid är det kvinnligaste som finns. Men jag tycker att jag kommer vara ganska kvinnlig även om jag inte har bebisen i magen. Jag kommer ju vara mamma om inte annat och vad med det är inte kvinnligt OCH speciellt om inte annat. Gud tycker detta är såååå kul. Ser fram emot att träffa dig lilla bebis. Vi är även inne på namnet Theo. Så det är vårat arbetsnamn just nu!!

Kan inte bärga mig från att träffa dig <3

Ciao från mig Kram Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar