torsdag 3 april 2014

Dålig bloggare!

På senaste vet jag inte var tiden har tagit vägen. Jag har verkligen inte haft tid med sånt som jag brukar har tid till. Men jag antar väl att det är som det ska vara. James han växer ju som tusan nu och ska upp och klättra på allt så man har knappt tid med annat än att hålla koll på honom och se till att han inte slår sig. För det dumma med bebisar är ju att de inte förstår att om de gör vissa saker kan de trilla och slå sig ganska rejält. Men som sagt, därför vi föräldrar finns här för dem.

Jag har haft en del återvinningsprojekt för mig på senaste. Vill säga använda om gamla saker jag har liggande och har mest hållit på med det när J sovit eller haft annat för sig. Annars har jag varit ute med barnen och lekt på lekplats och besökt bibblan nu när vädret börjat bli bättre.

Men barn är ju en stor del i ens liv och tar mycket tid ibland.
Jag har inte glömt bort bloggen iaf och har massa fina bilder och goda recept att dela med mig utav. Så bara häng kvar så ska jag försöka lägga in ett nytt inlägg snart igen!


Ha en super trevlig vecka och en underbar helg så hoppas vi att det snart blir varmare igen :-D

Kramar Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar