måndag 15 februari 2010

En vecka kvar på dagen tills 3mån


Gud vad jag drömde en läskig dröm inatt. I drömmen var Lucas på en cykel för det var tydligen lättare att ta runt honom på det viset. Det var min syster som körde runt honom och så skulle hon för skojs skull låta lucas åka ner för en backe på cykeln och när Lucas då når slutet av backen är där ingen där att ta emot honom så han faller i marken och han börjar inte gråta. Vilket så klart är ett dåligt tecken då man vet att det är en mer "bra skada" om barnet gråter! Så jag springer fram till honom och min pappa kommer från ett annat håll och när jag kommer fram ligger Lucas och kollar paralyserat och hans handled är bruten och jag tar upp honom och han säger ingenting och jag är i chock och skäller ut min familj och säger att "ni kan fan inte låta han åka på cykeln utan att där är någon och tar emot honom fattar ni väl" ... och sen efter det vaknar jag. DÅ mår jag bara så dåligt och faller i tårar för jag i stort sätt var i chock när jag vakna också kändes det som. Sjukt läskigt och jag var så glad när jag fick hålla Lucas i min famn sen och verkligen känna honom och veta att det inte var en sann dröm!

Gillar verkligen inte att drömma sånt! Men antar att det är en del av min kropp som tar hand om det jobbiga när jag sover eller liknande! I vilket fall som var det skönt att vakna! Jag menar Lucas kan vara jobbig ibland men aldrig att jag skulle önska honom illa! Älskar verkligen honom mer än jag någonsin hade kunnat tro! Han är det bästa som någonsin hänt mig!!

I verkliga världen är allt bra i alla fall och vi hade Lucas farmor, farfar och faster på besök idag! Mycket trevligt! Var ett tillfälle för mig att få baka kladdkaka! Sen ikväll så har jag och Charlie kollat en av våra favorit serier och ätit choklad då det var alla hjärtans dag! Ett trevligt slut av dagen då den inte började så bra! Hoppas alla andra också haft en bra alla hjärtans dag! I alla fall mesta dels av dagen!!

Vi hörs Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Usch vilken läskig dröm. Skönt att få vakna upp och inse att den var sann.

    Märkena jag har är beställda på Minanamnband.se

    Kram

    SvaraRadera
  2. Body börjar gå riktigt bra att sy. Syr flest med kuvertringning. Har en speciell kategori i bloggen om du vill se några exempel.

    Kram

    SvaraRadera