lördag 23 juli 2011

Dagens kreationer!

Idag så har jag och Lucas varit hemma själva då Charlie idag och imorgon jobbar 07-19 tid!! Sen har vädret varit så otroligt dåligt att vi bara varit inne HELA dagen :/ Inte så kul för Lucas, men jag har iaf hunnit med två tröjor och ett linne idag till min lilla snutte. Försökt att ta bra bilder på tröjorna på Lucas idag, Men det gick sådär då han absolut inte ville posera för mig idag! Han ville göra allt annat än! Så klart, men några bilder blev det ändå och linnet har jag gjort nu ikväll, så där har jag inga live bilder än! Men så här blev de iaf:







Inte så illa va? Vad tycker ni?? Linnet blev jag riktigt nöjd med och den blåa tröjan blev super bra. Den vita tröjan blev jag inte nöjd med armarna, men jag tror det blir bättre när jag tvättat dem :D De kommer ju krympa en aning då :D Mudden jag använde till den vita tröjan var mer töjbar än de andra muddarna. Så tror det gjorde mycket! Skulle nog tagit en kortare bit. Men svårt att veta ju! Är man ny på detta så är man.

Imorgon hoppas jag och Lucas på sällskap, men vi får se hur det blir. Ska kanske ta en kort runda bort till baklucke loppisen, beroende på vädret, och sen baka något. Det var ett tag sedan nu! Får nog bli några vanliga muffins eller en paj, beroende på vädret och om det blir läge att gå och handla frukt. Har ifs rabarber i frysen så blir kanske en rabarber paj! GOTT! Nu blev jag minsann sugen hehe! Nä, tror det blir sängen nu! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. KaN tipsa om att tvätta alla tyger innan så slipper man tråkiga överraskningar. att något tyg fäller eller krymper för mkt. Det är så tråkigt. Va produktiv du är, skoj att se vad du prövar på för något.

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra! Vet dock om detta redan!! :D Men alla tips är välkomna :D Kram

    SvaraRadera